you & me.

i never know what the future brings, but i know you're here with me now. We'll make it through and i hope you are the one i share my life with.



Har inte orkat göra så mycket mer än att förbereda mig för att jobba natt, så ja jag har sovit bort denna dagen. Känns inte alls bra att jag gjort det, men det behövdes. Har så fruktansvärt ont i min axel också så det är nog smärtan som gör så jag känner mig helt utmattad :/ får se hur det går att jobba inatt. Har smörjt in mig med tigerbalsam & pregat i mig alvedon. Håller tummarna på att det försvinner snart. 


Myst lite med min fina katt har jag hunnit göra. Hon är lika trött som jag är :P 


inatt blir det till att försöka plugga så mycket som möjligt, ska ju till skolan nästa vecka och då har vi tenta. Så får ju se till att vara förberedd. Håller tummarna på att det är någon trevlig man jobbar med inatt också. jag är verklgen inte taggad. 


Saknar min fina pojkvän. Jag får verkligen aldrig nog av honom, vill bara vara i hans närhet hela tiden. Jag måste vara riktigt jobbig, men jag har aldrig kännt såhär för någon som jag känner för Conny. Jag brukar tröttna jätte snabbt, men tröttnar verkligen aldrig på honom. Han är verkligen det bästa som har hänt mig! Utan honom hade jag aldrig kännt mig hel. nej, nu ska jag inte prata för mycket om honom. Eller jo jag hade enbart kunnat prata om honom. Men det hade inte blivit så roligt. Då hade jag verkat helt besatt :P 


Jag har sökt lite olika jobb idag. Vill ju komma ut på lite nya äventyr. Har ju fasnat lite på björken men börjar komma därifrån nu. Kämpar som bara den med att jag ska fixa denna utbildningen jag går. Jag har trivs på Björket, men känner att det är inte där jag vill vara och jobba hela livet ut. 


nej, nu får jag försöka fixa till mig innan jobb! -  tagga till lite också kanske :P


peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0