what are words.



I can be your hero, baby. I can kiss away the pain. I will stand by you forever. You can take my breath away.




Har haft en riktigt bra förmddag och eftermiddag med Lisa :) vi har pratat om allt mellan himmel och jord idag, tokat till det & jag har vunnit över Lisa på skitgubbe (jag är överlycklig). Vi stack och hälsa på Therese en runda också :) Glömde berätta att jag och Lisa lyssna på gammal musik därav låt texten där uppe :P


Känner verkligen att det blev för många koppar kaffe :P Har städat och haft mig här hemma efter jag lämna av Lisa :) flitigt! Nu sitter jag och försöker komma till ro för att plugga lite, men det går inte så bra :/ kan verkligen inte koncentrera mig. Längtar väl för mycket tills 21.20 då jag äntligen ska få dräggla lite till Edward. Ska ju kolla på den nya twilight filmen som kommit ut på bio. Det blir ut på äventyr med Amanda!



ååh, helt otroligt vad jag längtar. Nu är det bara 1 timme tills jag ska hämta henne. nej, nu får jag ta tag i pluggandet lite sen får jag ta och fixa till mig :)



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0