one more time.

Flying with your love, shining with your love, riding with your love.


helt slut nu...


jag har haft en riktigt rolig dag på jobbet idag. flumm, sång, bus och en massa skratt :) tackar alla för en trevlig arbetsdag. Tiden har gått riktigt fort. Efter jobb har jag enbart pluggat. säger fy fan, nu står det mig upp i halsen. Tenta imorgon och känner mig inte ett dugg redo för det :S så blir upp i tid imorgon så jag hinner plugga lite till innan skolan börjar. 

känner mig så tråkig för dom senaste dagarna har jag bara varit instängd i mina böcker. fast har inte haft så mycket till val. Det är inte lätt att plugga och jobba samtidigt. Sen träna på det och hinna med alla vänner & får ju inte glömma bort min fina pojkvän & familjen. Tiden räcker helt enkelt inte till :( vilket jag inte alls mår bra av. 

saknar min älskling väldigt mycket. Det är så tomt när han inte är i min närhet :( 


nej, nu blir det till att sova. 


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0