I'm so happy, you came in my life.

Baby, I love you, I need you here
Give me all the time
Baby we meant to be
You got me, smiling all the time.


Igår var en händelserik dag, synd jag inte riktigt hann berätta om den. Fast de kan jag ju göra nu :) Dagen började med att min faster Cilla ringer och frågar om jag kan vara på Säbytorp och jobba i stället. Har aldrig varit där så blev lite osäker på om jag ville, men tänkte Ääh de fixar jag :) så det blev en heldag på en ridskola! Fixat och en massa bland hästarna och sen avslutade vi dagen med en promenad :) tyckte där var riktigt trevligt!

Sen hem och satte mig för att plugga med varm oboy och då inser jag att jag har suttit och läst fel sidor i boken i flera dagar :( knappt irriterad över det!

En liten powernap på de & vidare för att spela innebandy med pågarna :)

Mitt natt spenderades sidan om min fina pojkvän, trivs som bäst i hans sällskap :) - jag älskar dig! Det är helt sjukt, har aldrig känner såhär och varit såhär i kroppen när det gäller någon annan.

Så ja, nu ligger jag här i älsklings säng! Ska strax gå upp för att sticka iväg och äta frukost med Lisa :) - du ska veta att du är en väldigt bra vän! ❤

Nej, nu har jag inte tid att lata mer! Nu blir de upp & iväg!


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0