good morning beautiful.

You the one that I dream about all day
You the one that I think about always
You Are The One So I Make Sure I Behave!
My love is your love, your love is my love.


Inatt har jag inte sovit så hårt, har mest legat och snurrat i sängen! Stackars katterna som har legat hos mig.

Drömde en konstig dröm om Matilda & mig :p vi var på väg till en kompis, så stannar Matilda plötsligt bilen innan en uppförsbacke och plockar upp mobilen och frågor var exakt vännen bodde för hon kom inte riktigt ihåg, i samma veva har vi en bil bakom som inte kan köra om för vi står mitt i vägen. Sen stod vi så i några minuter tills jag slänger över Matilda till passagerarsidan och kör i stället. Knappt konstig dröm :p haha! Ja man har ju inte alltid normala drömmar.

Nej, nu är de slut på att ligga och dra sig i sängen. Upp & hoppa för idag blir de till att jobba på favorit stället & till lunch ska man äta mumsig smörgårstårta :)


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0