stop standing there.




i do what i want when i feel like it, all i wanna do is lose control.




helgen var lika fort över som den började. Även denna helgen bestod av jobb, men har även hunnit med en massa roligheter. Så den har inte varit helt meningslös. Hade dock velat hinna med så mycket mer än vad jag gjort. 


Känns verkligen som att våren är på gång att hitta hit. Helt underbart är det :) har längtat så länge efter den nu! Vårstädade lite i helgen. Så har varit rätt duktig. Stör mig en hel del på att jag inte kommit i ordning helt i lägenheten /: så får ta tag i de. Kanske hinner det imorgon! hade varit helt underbart i alla fall. 

idag skulle jag varit ledig, men så blev det inte. fick hoppa in och jobba! har jobbat på 3 olika ställen idag. snacka om att vara flexibel ;P Men skönt att kunna hjälpa till och känna att man behövs och gör nytta någonstans. Stack till Elin efter jobb och snacka lite skit med henne och kollade på big brother. Egentligen är det ett så löjligt program, men ändå är det så underhållande. Hmm... 

sitter i soffan nu och funderar på om man skulle ta och lägga sig i sängen och få lite sömn. Har ju en hel del jag ska försöka hinna med imorgon! så sängen får det bli nu. - Godnatt! 



peace.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0