just like that.



let me blow your mind tonight!



hade en riktigt bra dag igår, från början till slut! Min natt har däremot inte varit lika bra, knappt sovit någonting /: vet inte varför!? fick en jävla host attack i alla fall sen har jag bara legat och snurrat i sängen /: 

var ju så mycket jag skulle hinna med innan jag skulle börja jobba idag! Tänkte sticka och träna och sedan besöka Lolla. Men nej, i stället har det blivit att dega i soffan för att må bättre innan jag börjar jobba >.<

igår blev jag rädd, någon blev knivstucken här i Höör igår kväll /: precis där Pils bor och det är ju inte så långt ifrån mig. säger bara tur jag inte är så jävla mörkrädd och bara tänkte en massa på vad som skulle kunna hända :O men kom på andra tankar som tur var!

ÅÅH, jag hatar att vänta! har ju världens sämsta tålamod /: aja, får fortsätta vänta. har ju inte så mycket mer till val. 

nu är det dags att göra sig redo för jobb och sen bege sig dit. har turen 14.00-21.45 ikväll, blir även att jobba samma tid imorgon. 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0