just for fun.




it's time to lose your mind and let the crazy out.



har haft en riktigt trevlig kväll på jobbet idag. världens sötaste medborgare som har sagt så mycket jag kommer ta nytta av :) alltid kul att prata en massa skit med dom. de säger också så söta grejor om en. Som detta: var inte för snabb för att välja din prins, du är ung och har hela livet på dig. Han ska verkligen förtjäna dig, göra dig lycklig, ge dig fina saker, bara tycka om dig, det viktigaste av allt var att det inte var någon som drack så mycket alkohol så han till slut ränner uppe på torget! Ni är för söta :) ska ha det i tankarna :P

var värsta "nyttig" på jobbet idag. i stället för att kränga en billy´s pizza åt jag knäckebröd, en banan och drack vatten (y) vad har hänt med mig!? :O nu sitter man och kränger nötter och dricker vatten! tror jag har slått huvudet eller något. 

imorgon är jag ledig än så länge så ska ta tag i och fixa lite i lägenheten. Förresten mitt paket från nelly kom idag :) kunde inte blivit mer nöjd! 



nu kommer lite bilder från i lördags :) 















helt galet rolig kväll :)




här kommer även ConnyPonnys konstverk som han har gjort och är väldigt stolt över! ;P





nu säger jag godnatt! 



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0