inside out.


jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket.


MIN LEDIGA DAG! 

har sovit som en prinsessa inatt :) hostmedicinen hjälper och har haft trevligt sällskap. kan väl vara det som har gjort det (a) har haft Matilda och Jenny på snabbis besök, hann i alla fall snacka lite skit med dom :)

Än så länge har jag inte gjort något vettigt alls på min lediga dag. har lite ångest över det faktiskt! funderar på om jag skulle ta och fixa lite här hemma. hade ju behövts snyggas till här lite i alla fall. Jo, något vettigt har jag ju gjort, har suttit och funderat som bara den på min nästa tatuering och har äntligen kommit på! så nu är det bara att få den uppskissad och beställa tid för att göra den. hinner kanske dit imorgon eller så får det bli nästa vecka. Men nu är den på gång att göras, vilket är underbart :) 

vet inte om jag borde men fan, känner att jag måste ner på nionde och träna! Känns som de var evigheter sen jag var där. Vilket fall så ska jag dit så får jag känna efter med hostan och så (y) håller tummarna.

sol soool underbara sol :) så jäkla gött. inte nog med det, snart snart är det helg! 


peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0