all out.




if you wanna it, you can get it for the rest of your life.



då var denna helgen också över, varför ska tiden gå så snabbt när man har så roligt? Helgen har varit riktigt bra i alla fall. 

fredagen, började med att vakna upp av sällskap av min bästa vän :) vi stack och handlade. Sen hem och fixa hos mig. Patrik och Elin hjälpte mig få upp bordet och tvn på väggen! så nu äntligen börjar allt komma på plats :) tack så mycket för hjälpen. Sen var det bara till att hiva in lite god dricka :) Fixade till oss och stack sedan till hörby för att bowla :P kan väl inte säga att det gick jätte bra för mig att bowla. efteråt stack vi tillbaka till Conny, sen blev det hem till sängen!


Vaknade igår av panik, på med kläder och sen bar det av till jobbet! jobbade 08.15-17.15. var rätt sleden på jobbet. Kom hem slängde mig i sängen, sen ringer Jenny! när kommer du till mig ;) så det var bara till att fixa till sig och tagga till för party! Matilda var snäll och körde mig till Jenny, tack hjärtat :) Sen var det att fortsätta hiva in och lyssna på bra musik, dansa lite, gå loss, massa snack. sådär bra det ska vara på tjejkvällar :) Tackar Jenny, Sandra och Cassie för en riktigt trevlig kväll. kom några pågar och besökte oss, blev dålig stämning direkt. Men dom stack så vi töser kunde vara ifred :) sen fortsatte vi gå loss! Efter tolv någon gång kom matilda och hämtade oss och körde oss till ladan! fy vad kul det var :) kvällen tog inte slut där, nej det bar av till hörby för att efterfesta. Stannade även och sov där. 


Lagom sleden idag när jag vaknade, eller rättare sagt blev väckt. somnade vid 7 imorse och vid 9 tiden blev man väckt igen (y) härligt, ingen skönhets sömn där inte ;) aja, har sovit en hel del idag. när jag väl blev pigg satte jag igång och städade eftersom jag var välidigt uttråkad. skulle ju städat i mitt eget hem, men så blev det inte. Sandra var snäll som kom och hämta mig i hörby. Sen kom Jenny och Matti med mat :) gott säger jag bara, satt där och krängde. Sedan blev det solsidan och lite gott att tugga på. Kvällen avslutades med det bästa av felix herngren. Massa skratt till det, japp japp. tack för en mysig kväll töser och pågar :) 


Nu ligger jag i sängen och känner mig helnöjd med denna helgen! tack alla vänner för denna helgen :) Även nöjd med att jag börjar 14 imorgon, så det blir sovmorgon för min del (y) 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0