tomorrow is the day.




when you’re near me every heart beats, making me feel like it’s magic and we have it when it happens. i wanna scream your name out to the sky, let it shine with the stars. now that you lit the flame don’t let it die just let it burn.



hade en väldigt mysig kväll igår efter jobbet med Älskling. Gjorde smoothie och kollade på film :) myspys till max! 


idag tog jag mig lite sovmorgon. väldigt skönt! dock tänkte jag att jag skulle städa lite här hemma, men orkar inte riktigt. men får fixa till här lite snabbt innan det bär vidare av för jobb. 


åååh, fy vad jag är nervös inför imorgon. längtar dock riktigt mycket. hoppas bara på att det blir bra, kommer nog dock kännas lite konstigt i början. vet i alla fall om att jag inte kommer banga, för så länge som jag har längtat efter detta :) 

nej, kolla färdigt på hem till gården sen blir det till att fixa till sig inför jobb!


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0