all i need is you.




take my hand, and just don't let go, for as long as i've got you, i'll be allright.



Nu har man börjat på sitt vikariat. Känns väldigt bra. så nu är det fullt upp med jobb! 

tro det eller ej, men jag har blivit brunett :) det trodde ni aldrig va? efter att ha varit blond så länge, så kände jag verkligen att det var dags för något nytt. varför inte bli drunett då? :) 

har haft två riktigt härliga dagar. I förr går stack jag ut till stoffe snoppe för att umgås lite med honom :) sen kom jeppe och vi stack till hässleholm för stoffe skulle kolla på bil. efter beställde vi thaimat och stack hem till jeppe och kolla film :) riktigt trevligt!

igår sluta jag tidigt :) så blev hem och ta en powernap dock en lång sådan (a) sen stack jag och Lisa och gick runt vaxsjön (y) efter blev det lite vin och en massa prat :) Matilda kom också en runda! hade riktigt trevligt. Sen blev det en massa mys med Älskling :) 


säger bara fy vad jag ÄLSKAR sommaren <3 dock hade det kunnat vara lite bättre väder :O

nej, nu blir det att kolla färdigt hem till gården. Sen blir det att fixa till sig inför jobb! 


peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0