just a dream.



when i see your face, there's not a thing that i would change. cause you're amazing, just the way you are and when you smile, the whole world stops and stares for a while. because boy you're amazing, just the way you are.



vilken helg det har varit. har verkligen haft super skoj :) så tackar alla som gjort min helg så bra!

började fredagen med jobb. hade super skoj på jobbet :) hem och fixa till sig sen bar det av till Natali och dricka lite gott med henne och Amanda :) senare drog vi till valvet. kvällen avslutades med en promenad med Amanda och Jacky. 


Lördagen bestod av sovmorgon. Sen skulle jag egentligen på konfirmation, men hann inte med det för jag visste inte riktigt när hunden skulle bli hämtad /: Följde med Mallan när hon skulle tatuera sig. Hennes tatuering blev riktigt fin :) sen blev det att äta frukost med Mallan och Chrille. Hem och fixa sig för att sticka och fira Bamse som fyllt 50! Hem och packa grejor, sen bar det av till Åhus med Amanda :) blev martin & martin och avslutades med efterfest i jeppes, kennies, pades och några andras stuga. 


På söndagen blev man väckt men inte så trevligt. blev riktigt rädd :S Kollade lite på jeppe och dom sen när dom spelade. efter det blev det minigolf och kränga mat med Amanda, Pils och Moppen :) Kan säga att det var väldigt skönt att komma hem sen. helt sleden. somnade direkt när jag kom hem. Stack till älskling sen när jag hade vaknat. Har saknat min underbara pojkvän så sjukt mycket. 



jag tycker om dig så otroligt mycket Conny Hellqvist <3


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0