i did it.


now i know. yes, it’s here i belong. by your side, in your arms. you are my destiny, you are my light, shining so bright.



igår var en hård dag på jobbet, gick inte riktigt som jag ville /: Men det slutade det bra trotts allt :) fick även min iphone igår. så när jag kom hem blev det att hålla på en massa med den. dock så blev det inte så bra där i heller, fick sticka upp till crazy disc och fixa nytt nummer. så just nu har jag numret 0738383767. Har det till måndag tror jag det blir. 

Snäll som Pils är kom han och hjälpte mig lite med mobilen :P Sen stack vi och hämta mallan och vidare till tattooworld. Sen blev det till att plågas lite, var värre på vissa ställen än andra. aja, det gick bra. Tiden gick väldigt fort för vi hade väldigt skoj under tiden :P Tackar Andreas som bara den. jag blev jätte nöjd med min tatuering. Så nu var andra tatueringen gjord och fler ska det bli :) Efter det stack vi till hardy´s och krängde glass. 

Fick vila upp mig lite sen efteråt, sen stack jag till min underbara älskling. Massa myspys!


nu sitter man här hemma och glor på tv och bara njuter av min lediga dag :) kvällen består av mys med älskling och kanske bio, om vi hittar någon bra film att kolla på :)


nej, nu får jag göra något vettigt.



peace. 





min nya tatuering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0