who owns my heart.





Keepin your head up to the sky, keepin your mind just stay alive, keepin your wings so we can fly, keep your head up tonight. Keepin your head up to the sky and we can just rise up tell me now, gimme your wings so we can fly.




Känner att jag har varit riktigt flitig idag :) Jobbat på förmiddagen och eftermiddagen, sen har jag hållit på och packa nu ikväll blir att fortsätta imorgon. Fick trevligt sällskap av Mia idag också, det gillas! :) dock var jag nog inte så jätte trevligt sällskap med tanke på att jag var helt inne packandet. Nu är jag rätt slut i huvudet, så blir att sova nästa så man är någorlunda utvilad för att jobba imorgon. 10 dagar kvar tills man fyller år, wiihoo! jag längtar och längtar ännu mer tills jag ska flytta. Bara längtar. Startar ju ett helt nytt kapitel i livet. Men kommer ju bli så tomt. Men det går säkert att lösa :) nej, tack och godnatt!




peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0