this girl.





i lay me down tonight, i close my eyes, what a beautiful sight. sleeping to dream about you. your eyes, your lips, your hair well you were everywhere out there, but I woke up in the ditches, i hit the light and i thought you might be here, but you were nowhere.



bestämde mig för att inte vara lat och gå till jobbet för en gångs skull. stack inom apoteket för att få mina p-piller eftersom dom är slut. tror ni inte dom var slut. jo klart. INGA apotek har mina p-piller inne. lagom arg blev ju jag. får ringa till barnmorskorna imorgon, så får dom fixa något till mig så länge. fattar inte varför jag ska ha sån jävla otur. efter det fick jag sticka in om och sola så jag fick lite avslappning innan jag skulle börja jobba. 


nu är man hemma från jobb, VÄLDIGT VÄLDIGT irriterad över det med p-pillerna. det lörser väl sig förhoppningsvis. dock var det skönt att komma hem till ett nystädat hem :) var ju riktigt flitig innan jag börja jobba. satte igång och städa här hemma, dammsugaren åkte fram, städa på toaletten, diska och hade mig. det var bra gjort utav mig. 

nu, får man väl krypa ner i sägen så man kommer upp imorgon. har en jobbedag till framför mig ju (y) 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0