set me on fire.






can i be the one that make you settle down, if i will be the one i´ll never run around. Take another shot and i won´t let you down.





skulle försöka komma upp i tid. men blev inte riktigt så. jag är verkligen riktigt sliten i kroppen /: har fått i mig frukost i alla fall. ska ta tag i och städa lägenheten, ser förjävligt ut och jag klarar inte sånt >.< sen ska man försöka hinna med och träna lite också. hade varit riktigt gött! sen blir det att jobba kväll 16-21! får dock lägga in en växel om jag ska hinna med allt :P 


usch, idag har jag en sån grubblar på allt dag. jag gillar inte alls dom dagarna. känner mig bara stressad när jag tänker på allt jag vill hinna med i mitt liv. Hitta drömprinsen som jag vill dela mitt liv och min kärlek med. Vet dock redan vem det är, men frågan är om man kommer lyckas fånga honom /: just nu känns det inte som det i alla fall. vet även att jag vill ha mitt första barn mellan 23-25 :S tror inte jag kommer lyckas med det direkt. men jag vill liksom kunna vara delaktiga till max i mina barns liv. därför vill jag inte vara för gammal. Jag vill hitta ett jobb som jag verkligen älskar och brinner för. jag bara känner hur långt jag är ifrån att få mina drömmar till att slå in /: vilket inte alls är roligt! men jag hoppas på att någon dag i mitt liv att min dröm slår in! bättre sent än aldrig väl. usch jag är inte alls positiv idag. Det brukar jag ju alltid vara annars :O 



idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Suffs födelsedag! grattis snäckan :) hoppas du får en riktigt bra dag! det är du väl värd :) 


<3




peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0