fool for love.






i keep on running, keep on running and nothing works. i can't get away from you. no, i keep on ducking keep on ducking and nothing helps, i can't stop missing you.



dagarna bara flyger förbi, har inte hunnit skriva här om allt som har hänt. Så tänkte nu när jag har en liten stund över så får jag passa på! 


i torsdags fick jag besök av Robin och Pils :) Lisa kom efter hon hade slutat jobba. vi satt här och spela skitgubbe, drack kaffe och skratta en massa :) tack så jätte mycket! Fick även min kusin på besök :) hon slingade håret på mig och jag fixade ihop lite mat till oss. blev schnitzel, klyftpotatis och bearnaisesås. riktigt gott var det! snackade lite skit gjorde vi också och hade riktigt trevligt :) 


upp tidigt på fredagen för att sticka iväg och jobba. var lagom glad på morgonen eftersom min mobil inte ville ladda sig och hade inget batteri alls på den >.< gaaah! hade inte så lång dag att jobba, slutade redan 13.15. rätt skönta att sluta den tiden på en fredag! Jag, Pils och Jessica stack upp till citygross för jag skulle handla en matta och lite sånt! blev dyrt >.< sen stack vi hem till mig igen! jag satte igång och fixade ihop lite mat till mig och pils. Sen var den stora frågan vad vi skulle hitta på! Sen kom stjernan, matti, anette och jenny hit! blev att dricka lite gott sen skulle vi vidare till skinkan. men dom skulle åka iväg och bowla, så det blev att vi också gjorde det :) sen blev det hem till skinkan för att efterfesta! 


var lagom sleden när jag vakna i lördags >.< började jobba 07.30! hade inte så mycket till val mer än att gilla läget. rätt nöjd med att där hängde frukostbullar på dörrhandtaget som man kunde ta med till jobbet och kränga i sig där :) blev inte så mycket sömn när jag var hemma på timmar i heller, men jaja! slutade jobba 20.30 då var det hem och fixa till sig lite, sen bar det av till ragnarsson för lollsan var där :) sen drog vi vidare till ladan. hade rätt trevligt där med lollsan, säändy, corney och pils :) Sen blev det hem och sova.


jag var trött i lördags men det var ännu värre igår (söndag). började jobba 07.00. min kropp var inte nöjd med att ha fått sova sådär 5 timmar ungefär :P men det gick bra att jobba! några redbull i kroppen sen jävlar i det var jag igång för fullt :P haha! avslutade kvällen med lite mys med Elin och Joel <3 


idag är man rätt nöjd med att man inte börjar jobba förrens 14! Har sovit ut lite, det behövde jag verkligen. nu är det dags att fixa till sig inför jobb! efter jobb blir det att besöka Helges grav!

jag kan inte fatta, jag saknar dig så JÄVLA mycket vännen. Vill bara att du ska komma tillbaka till oss alla! jag har ingen att sjunga elvis låtarna med ): FAAAN alltså! mina tankar är hos dig hela tiden. jag hoppas du har det riktigt bra, för det är du väl värd :) <3



peace.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0