do it like a dude.

dance the night away, live your life and stay out on the floor.



mycket har hänt sedan jag skrev här sist. Nu har jag äntligen flyttat till min lägenhet :) så nu bor jag på södergatan 29 A, för er som vill veta. ni är välkomna att hälsa på mig och se hur jag har det också :) Helgen var lika trevlig som vanligt. Fixat och trixat har jag gjort i lägenheten nu också. imorgon är jag ledig så ska hålla på lite mer i lägenheten då :) Men känns skönt att äntligen komma i ordning lite nu. men det är så ensamt. gillar inte det alls >.< igår blev det lite träning. riktigt härligt. idag har man jobbat, sen blev det iväg och hämta Hanna och Anton på fritids. Sen iväg och handla lite. Sen hade vi massa mys i min lägenhet :) krängde i oss korv med bröd och kolla tv. Nu sitter man hemma hos mamma. Hanna och Anton ligger och sover. Jag ska ta tag i och packa det sista där nere. Men går inte så bra med det. fastnade här framför datorn i stället >.< imorgon ska jag pallra mig upp i tid och träna lite hade jag tänkt. Sedan blir det att betala räkningar och efter det ska jag försöka fixa det sista i lägenheten :) det blir en lång dag imorgon. men det ska nog gå bra :) 




peace.



lite mys med mina älskade syskon hemma hos mig :) <3

Kommentarer
Postat av: Lolla

ditt soffbord är hett asså ;)



<3 L.

2011-02-01 @ 22:28:43
URL: http://lollabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0