born this way.





i'm beautiful in my way, 'cause god makes no mistakes. I'm on the right track baby, i was born this way. Don't hide yourself in regret, just love yourself and you're set. I'm on the right track baby, i was born this way.



nu var man hemma igen efter mini-kryssningen med Nils, Emilia, Marcus, Elisabeth och Lars :) hade verkligen jätte skoj! tack så jätte mycket för jag fick följa med. kunde inte fått en bättre alla hjärtans dag! <3

min måndag morgon började tidigt, var uppe redan 03.30 för då ringde klockan. Duscha, packa och fixade till mig. Sen blev det att möta upp nils och hans mamma för att sedan sticka upp till tåget till lund. Hoppade på bussen i lund, sen åkte vi vidare till Malmö för att hämta upp resten av gänget :) sen bar det äntligen av till stockholm. Blev lite kisse pauser och så. lite i fyra var vi äntligen framme i stockholm, där visade dom oss runt lite eftersom vi inte kunde gå på båten förrens vid halv fem. sen var det dags att stiga på båten och lämna alla grejorna i hytten. det var förfest på bussresan och förfesta gjorde vi när vi kom till hytterna också. sen blev det att dricka champanj och sen kränga i sig lite mat. sen blev det att partaja :) jag och Emilia sjöng karaoke, dansade, stack och dansade med pensionärerna ;) riktigt roligt hade vi :D 


halv 10 var det dags att gå upp igen och de sista jag minns att jag drömmer om var att jag skulle till konsum och handla frimärken xD kan det vara pga av alla gamlingar? xD HAHA! vaknade inte nykter i heller. iväg och kränga frukost, sen skulle vi lyssna på något. Sen stack jag, Emilia och Marcus och solade och badade :) riktigt härligt var det :) skön avslappning! sen var det dags att kränga lunch, packa lite och handla i tax free. 15.45 var vi framme i stockholm igen. då hade vi en lång bussfärd hem. sov det mesta av tiden så det gick rätt snabbt! 01.45 var jag hemma hos min säng igen. 



idag skulle man börja jobba 08.00 kom till jobbet och var en massa klödd bara, slutade med att man var hemma 10 igen. la mig för att sova för det blev att man fick hoppa in och jobba 14-21.45 i stället. det är fan bara en massa klödd nu känner jag och har inte alls lust med sånt nu >.<


nu är man hemma, blir snart sängen. har en hel del att göra imorgon innan man börjar jobba! bilder kommer sen från mini-kryssningen, lovar! 



peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0