here i go.




you´re the best thing in my life.




spenderade min sista natt i skåne med min finaste älskling. Det är verkligen du som gör mig lycklig! 


Det var upp och hoppa tidigt idag. Blev att jobba 07.30- 13.45 (y) Snabbt hem, fixa och dona. Packade de sista sen bar det av till läkaren. 


Rätt stressad hos läkaren, hon var försenad :S Då blev jag helt nervös, jag har ju tåg att passa :O Snabbt besök hos henne, men fick mycket fixat :) blir att röntga tummen och sen träffa arbetsterapeuten för att göra en bedömmning. Så nu börjar det hända grejor äntligen. Fick även reda på att jag är laktosintolerant :O de glömde de berätta sist jag var där. Hmm!? hur man nu kan göra det. Aja. 


Min underbara sambo var snäll och körde mig till tåget i hässleholm, tack du är en ängel! <3


Så nu sitter man på tåget mot Dalarna (y) är snart i norrköping där jag ska byta tåg till sala! Jag börjar närma mig. Som vanligt är tåget försenat, men förhoppningsvis blir det inte mer än vad det är :) orkar inte klödda! 

Får uppdatera mig mer senare. För nu är det dags att klä på sig och göra mig redo för bytet! 


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0