sing me to sleep.



Everything is like a way out, cause we shine down, even when the light’s out but i can see you glow. got my head up in the rafters, got me happy ever after. Never felt this way before.



har haft en underbar helg med jobb, vänner och min fina pojkvän.


jobbade kväll i fredags. Hade så otroligt skoj! trivs som tusan.

I lördags blev det upp tidigt för att jobba heldag. blev ännu en rolig dag. mår så bra av att förgylla andras dagar :) det känns så bra inombords. kvällen avslutades med massa kaffe, Matilda och Emma. Sen drog vi vidare hem till min underbara pojkvän. trevlans att träffa hans vänner och umgås med dom.

sovmorgon idag innan jobb och även frukost på sängen fick jag av min älskling :) Smoothie och en smörgås. <3 började jobba 13 sen är det jobb ända fram tills imorgon kl. 9! så det blir att sova här på jobbet. Känns lite konstigt och jag som har svårt att sova på nya ställen, så tror inte de blir så mycket sovande för min del. 


nej, nu får jag ta och fixa mig. Sen intar jag och Sture sängen. tack underbara sambo för du hämtade honom :) <3 


peace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0