det handlar om dig.



all that i'm asking for is that you need nothing more and nothing comes in between our love and it's fragile. see
all that i'm asking for, you're all that i'm asking for.




hemma på lite timmar så tänkte titta in här och skriva några rader :) 


oj vad sommaren bara flyger förbi. hinner inte med. Har inte njutit något av denna sommaren. nu är där mindre än en månad kvar av den :S 

Känner att det har varit väldigt mycket jobb och lite fritid /: känns i kroppen och i huvudet /: tråkigt som bara den.
har fått problem med magen igen /: inge vidare alls! ännu en helg jobbar man :( imorgon är det sista dagen man går på schema. sen är man tillbaka som timanställd /: Har inte kommit in på utbildningen i heller. ingenting går som jag vill. JIPPI! nej, man får väl se något positivt i det negativa. Just nu längtar jag bara till måndag :) en massa fix och trix står på schemat. 

tänk er om 19 dagar ligger jag och glassar på stranden. hur underbart som helst :) 


nej, nu är det dags att göra sig redo för jobb igen!

jag ville ge dig allt i världen, men mitt liv vill jag dela med dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0