då lämnar man sverige.




Denna veckan har gått väldigt fort. Jobbat lite och så.


Fick hem min söta kattunge Stina i måndags, nu släpper jag henne aldrig. <3 Kontraktet på huset är också färdigt nu så den 1 oktober flyttar jag och Matilda ihop :) 


idag har den dagen som jag längtat till äntligen kommit, för idag sticker vi till Kreta :) ska bli så otroligt skönt! packat färdigt och allt nu inför resan. Sitter hemma hos mamma och dom och väntar på att vi ska åka till flygplatsen snart.


kommer sakna alla här hemma riktigt mycket! 

Hejdå Sverige och kyla, Hej Kreta och värme :)


  
Kommer sakna er mina älsklingar så sjukt mycket. Ni är mitt allt! <3


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0