all i need is you.



You better shape up, 'cause i need a man and my heart is set on you. You better shape up; you better understand to my heart i must be true. You're the one that i want, the one i need. ♥

haft en ledig dag till. rätt skönt att vila upp sig inför helgen. Mycket jobb och lite fritid. aja, det är roligt att jobba som tur är!

stack till Eslöv med Emma för att hämta mitt pass som är färdigt. Luktade även på parfymer och lite sånt. resten av dagen har jag bara tagit det lugnt.

Nu är det bestämt, den 1 oktober blir jag och Matilda sambos :) längtar redan. Är inte så långt dit i heller. Gäller bara att hitta någon som vill ha min lägenhet och sen är det lite fix med huset/stugan. längtar som bara den. kommer bli riktigt skoj.


Har även varit duktig och lagat mat idag, varit sparsam och lagat mycket för att kunna frysa in lite (y) Wooho!

nej, nu blir det att mysa med älskling och utklassa honom i kortspel ;D Taggar för jobb imorgon också!


peace.



Kommentarer
Postat av: Lolla

Halena vill nog :D Ha lägenheten asså :)

2011-08-11 @ 00:39:15
URL: http://lollabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0