your song.




one day i'll fly away, leave all this to yesterday. what more could your love do for me, when will love be through with me. why live life from dream to dream and dread the day when dreaming ends.




onsdag idag, inte långt kvar tills det är helg igen :) stack till Lolla idag efter jag hade vaknat. Kollade på 2 filmer, snackade en massa och drack kaffe! riktigt härlig deg dag. blev några tårar till den sista filmen /: lolla satt bara och skratta åt mig xD aja, bra var den i alla fall. 

nu sitter jag här med världens beslutsångest >.< ska man lira lite korpen fotboll eller man ska lira bandy med pågarna. blir väldigt tight med tiden eftersom jag ska jobba inatt /: gaaah! smidigast hade varit att lira med pågarna eftersom de är nära hem till att fixa i ordning mig. Men gaah det hade ju varit roligt att lira lite fotboll med töserna också. illa illa /: 

nu fick man oväntat besök av mamma och Runa :) får väl ta och snacka lite med dom. 



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0