i can´t help myself.



i want you, i wanna talk to you, i wanna be with you.



Helgen var mycket bra! jag har hunnit jobba, träffa vänner och haft massa mys :) 

fredags jobbade jag till 21.45, sen stack jag hem till coffe och kolla in hans place där det var riktigt livat. Träffade mallan och Chrille, så skoj :) där var även en massa andra :) var även taxi sen hem åt folket. 

lördagen blev det upp tidigt för att spela brännboll innan man skulle jobba. efter jobb stack jag och matilda hem till coffe. Sen kom finast hem till mig och sov :) 

söndagen då var det upp och hoppa för att sticka och jobba. skulle slutat 10, men fick jobba över. Stack och handla frukostbullar till mig och finast! Sen var det till att fixa till sig för att sticka till wonnes och sedan sticka på kalas. sen blev det hem och ladda för mötet. kvällen avslutades med massa mys :*

igår var det en härlig måndag, jobbade från 9.00-21.45 (y) härligt. fick matilda på besök på kvällen, blev en massa prat :) hihi!


you make me smile :*


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0