don´t stop.



i wanna scream your name out to the sky, let it shine with the stars. now that you lit the flame don’t let it die just let it burn.



egentligen borde jag sova nu. Men måste ju bara berätta...


har varit så flitig idag. Jag och Carro stack ju och gymmade en timme, tränade en hel del mage, lite armar och ben. Måste ju komma lite i form innan sommaren är här och det är dags för att gå runt i bikini. Kommer nog dock inte nå ända fram /: men ska fortsätta kämpa. Efter det var det dags för att dra till hörby för att spela fotboll i korpen :) riktigt roligt var det! Jag gjorde ju även MÅL! riktigt stolt över mig själv. Trodde ju inte det skulle gå så bra. var ju ungefär sådär 8-9 år sedan jag spelade fotboll sist. Men kommer defenitivt fortsätta spela där :) 

Hem och duscha snabbt, sen drog jag hem till Lollsan :) kollade på bb och snackade lite skit. Hon hade även gjort chokladpudding med grädde och krossad daim, riktigt gott! vilken mys onsdag det har varit :) jag är nöjd!

nu blir det till att sova så jag kommer upp imorgonbitti. 


Godnatt.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0