calling all angels.



Jag fick låna en ängel som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag. Du togs bort från mig alldeles för tidigt, jag fick låna en ängel för en stund.




säger bara usch fy bläh på denna dagen /: inget att gått som jag vill.


började jobba klockan 9-13 sen var jag ledig en timme och stack upp till Linus grav och hälsa på honom och gratta. sen börja man jobba igen 14-21. Nu är jag helt slut i hela kroppen och huvudet. har haft 3 LÅNGA arbetsdagar. fast ska inte klaga det har varit lite roligt att jobba också. 


Nu sitter jag här i soffan och tankarna bara flyger runt i huvudet. förvirrad allt är jag! tankarna går mest till Älskade Linus som fyller år idag. saknar dig så enormt mycket. varje dag vill jag bara kunna vrida tillbaka på tiden och ändra på allt så du kan finnas kvar här hos oss. Det är klart du finns med här hos oss fast inte på samma vis som jag vill. Jag vill kunna skratta, gråta och flippa loss med dig ju. Åååh, om jag bara kunde få som jag vill! Hoppas du har det bra där du är. Vet i alla fall att vi har en vacker ängel som vakar över oss. Grattis på födelsedagen igen! <3


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0