we are who we are.



If you ain't got love, its all just keeping score. If you ain't got love, what the hell we doin' it for.





Tur man verkligen tog vara på att man var ledig i tisdags, för igår jobba man så gott som hela dagen. Började jobba kl. 07.00 sen skulle man sluta 13.00, men fick jobba över en timme. Sen får man ett samtal, kan du jobba från 16.00 till 21.00 och snäll som man är gör man det. Efter det var jag helt slut i huvudet. blev 12 timmars arbete igår med andra ord. wiihooo! Tur min underbara pojkvän kom på kvällen så man fick lite mys, för det blev sängen direkt efter det. Idag fick man stiga upp med tuppen igen. Men idag bestämde jag mig för att jag verkligen inte skulle jobba längre än till tiden jag fått satt. Är verkligen helt trött i huvudet nu :S Tog ut mitt löshår igår förresten. Men ska sätta i det igen på tisdag. så ska passa på att slinga mitt hår idag, ska flörta med mamma om hon vill hjälpa mig. Ska även sätta på mina vinterdäck på bilen. snön har ju börjat falla från himlen nu så :O Det är inte dags för snö redan kan jag tycka. Det är ju nästan mitten av oktober. Det ska inte komma snö då kan jag tycka :O För er som är nyfikna fick jag en lillasyster i tisdags. 19.51 fick jag ett sms av min pappa att jag hade fått en lillasyster :) nej, nu får jag klä mig varmt och gå ut och fixa med däcken. puuhuu!



peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0