forever and a day.



i wanna scream your name out to the sky, let it shine with the stars. Now that you lit the flame don’t let it die just let it burn.




härlig start igår. Allt började med att man vaknade och hade ont i halsen (y) Fick fixa mig lite och sen dra och jobba. Verkligen slet igår på jobb. Hann med riktigt mycket också. Efter jobb stack jag iväg och köpte en present till älsklingen och en till mamma. Kommer hem och är hemma i 10 minuter ungefär så blir man ringd från jobbet och undrar om jag kan hoppa in och jobba igen. Snäll som jag är gör jag det. Men skulle nog inte gjort det. När jag kommer hem är jag på gränsen till att ha feber och värken i halsen hade bara blivit värre /: Så det blev en dusch och sen sängen. Tog ett tag innan man kunde somna pga att det gjorde så ont i halsen när jag svalde. När jag väl somnat vakna jag efter ett tag och trodde det var morgon :S men klockan var bara 2. Så stack upp och skulle ta lite flytande alvedon men kunde fan inte svälja det >.< Så ner till sängen igen och sova. Det har inte varit någon vidare natt >.< för har vaknat från och till hela tiden. Fick ringa och sjuka mig imorse. Det kändes inte alls bra att sjuka sig från jobb /: Men det fck bli vårdcentralen i stället för jobb. Fick ta halsprov vilket jag inte alls gillar >.< Men det visade inte sig någonting. Fick penicillin ändå för hon tyckte inte min hals såg bra ut alls. Så nu är det penicillin som gäller i 10 dagar och alvedon för febern som gäller. Inget vidare alls eftersom jag hatar att vara sjuk >.< har inte varit sjuk på jätte länge nu så det var väl på tiden att jag blev det. Idag är det vila som gäller. Ska försöka att få í mig lite mat i magen också. vilket inte går så jättebra. Nej, nu ska jag sluta gnälla. Men man behöver någon som kan tycka synd om en när man inte mår bra (a) känns lite bättre då. Nu ska jag sova lite.



peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0