hold my hand.




Take my hand don't let go, baby, hold me. Come to me and let me be your one and only, cause I can make it alright till the morning. Hold my hand. baby, i promise that I'll do all I can. Things will get better if you just hold my hand, nothing can come between us if you just hold my hand.



här inne har jag inte skrivit på ett tag. Men jag är hemma ifrån dalarna igen. Dock var det ingen rolig resa hem /: fick åka upp till Stockholm och sitta på stationen där i nästan 2 timmar för att vänta på ett annat tåg att få åka hem med. Tro inte att det tågen är i tid i heller nejnej, det blev också försenat (y) just love it. Men till slut kom jag hem sådär 3 timmar senare än vad jag skulle gjort >.< Så det blev i stort sett att sova nästan direkt när man kom hem. Helgen vet jag inte riktigt vad jag ska berätta om den. den har både varit rolig och så, men den har inte varit riktigt som jag trodde att den skulle vara. Fredagen blev det jobb och sen kolla på lägenhet och sen blev det jobb igen och sen iväg med Älskling och Robin. Lördagen blev stressig, men blev bättre senare. Blev förfest hemma hos Sandra och Matte, riktigt skoj. Sen blev det vidare med hela gänget till Eslöv för att sedan åka till Köpenhamn till Sensation White. Tågresan var så sjukt rolig. tågkonduktören gilla oss inte så jätte mycket precis :P HAHA! Men sensation var inte riktigt som jag trodde det skulle vara. Det var ballt och så. Men man tappa ju bort alla som man gick dit med, vilket sög >.< Var inte där så länge utan jag och Robin drog. Vi stack och åt på bk i Malmö, sen stack vi till Höör. Söndagen blev en vilodag :P fast Mådde riktigt bra, ingen huvudvärk ingenting. Rätt nöjd med det. Igår blev det att jobba lite och fixa lite hemma. Ringde även till hyresvärden och berätta att jag tog lägenheten, så nu ska det bara skrivas kontrakt (y) Sen ska dom måla om och fixa badrummet och lite såna grejer sen får jag flytta in. Jag verkligen längtar. nej, jag får väl sticka hem och fixa lite där hemma. Är ju ledig idag så kan ju lika bra göra något vettigt.


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0