life is a mystery



It's like a dream, no end and no beginning. You're here with me, it's like a dream .



stack hem till sis igår för att prata en massa. så stannade och sov där också. riktigt mysigt var det! Runa, André och josefin kom med bullar till frukost :) hjälpte anette sedan lite. kunde dock inte stanna så länge pga att jag skulle passa mina syskon idag. men trevligt hade jag med sis. jag älskar dig sis <3 nu har man bara varit hemma och tagit hand om syskonen. Elin kom även förbi en runda efter hon jobbat. så vi satt och snacka lite. Men fy fan vad död jag är idag, vet inte alls vad det är för har sovit och allt. men ja vädret kanske? börjar bli lite uttråkad >.<

vad händer i helgen alla? jag har inga planer så. känner suget av att sticka till stranden som fan :O behöver den avslappningen. funderar även på att åka hem till Anna så hon kan fixa min rygg och axlar. har sådan fruktansvärd värk. börjar bli lite jobbigt nu. nej, kanske ska ta reda på vart mina syskon har tagit vägen.


peace.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0