eh eh waka waka



i just don´t know what to do with myself...


helgen har varit riktigt härlig :) blev inte riktigt som den var tänkt, men det blev bra ändå! fredagen började med att vara hemma lite, sen stack jag och Elin iväg och handla mat. lagade en riktigt smarrig måltid och vin till blev det. massa myyys! igår bar det av till stranden. Jag, Elin, Adéle, Björn och Anton stack till kivik havsäng, den stranden där. mycket fint var det :)) blev lite vin, cider och tilltugg. på kvällen bar det av hem till Lövet. där satt jag, elin, melin, sten och hannah och drack vin, cider och öl. riktigt trevligt var det :) sen bestämde elin och jag att vi skulle dra hem till fredde där han och martin var. så vi tog vars en cykel och börja trampa dit. mycket duktiga var vi :P kollade film där sen decka vi (A) vi vaknade imorse på freddes soffa :P så vid 9 stack vi hem :P köpte bullar med oss hem som vi mumsade i oss :) låg och degade i soffan lite framför Peter Pan. Adéle ringde efter ett tag och då blev det stranden :) stack till lomma! men aldrig mer att jag sticker dit. JÄVLAR MED FOLK :O hitta nästan ingen plats att slå oss ner på :O där finns inget vidare matställe i heller :S

så i helgen har det blivit mycket steeek :)) 



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0