it´s the climb

keep on moving, keep climbing, keep the faith baby...



helgen har har varit en vit och lugn helg! kändes att det behövdes :) fredagen började med praktik, sen hem till bullen för var dit bjuden på middag :) lax, potatis och en riktigt god sås, muuuuuuuuuuuums :D riktigt trevligt var det :) sen vlev det massa film och myys med bullen :) kollade på hannah montana the movie, jag tyckte det var rätt bra ;P sen när vi vakna kändes de fan som vi hade varit på världens fest xD men hade fan inte rört en droppe sprit :O

lördagen blev det att kolla på bullen när hon spela match, mådde inte bra i heller i magen >.< sen var det hem vila lite, sen stack mamma, jag, patrik och hanna till jessica och snacka med henne, massa trevligt var det :) efter det blev det hem till victor ( min bääästaste) och spela poker med axel, jakob, amanda, victor, danne, hoffman, filip :P gick inte för bra för mig xD kom hem vid 2-3 någon gång och gick och la mig direkt när jag kom hem eller ner det gjorde jag inte somna inte förrens 5 typ för snacka med micke :P

söndagen blev det till vila ut (y) på kvällen blev det att lira innebandy med bullen och victor! det var rätt skoj :) sen gjorde man inte så mycket den dagen!

idag börja man skolan 8.05 det är man ju verkligen inte van vid >.< börja med dans sen danska och svenska! dansen var rätt skoj, men man är ju så jävla död på morgonen >.< efter skolan bar det hem till bullen! skulle ta sprutan mot svininfluensan, men vi var tvungna till att vänta tills imorgon! och ja, idag skulle man egentligen tränat innebandy för första gången i bullen, men är så sinnes trött och måste plugga till danska provet imorgon så det blev inget med det, kan dock inte på onsdag, men nästa måndag då jävlar i det :P

nej, nu ska jag fortsätta plugga >.<

puuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0