helgen ;*

nu har jag varit dålig igen på att skriva här /:
har haft det ganska fullt upp, men jag måste ju ta mig tid att skriva här lite.

jag berättar om denna helgen som har varit (:
fredagen började bra med 18 års fest hos Johan.
det gillade vi.
jag och matilda tog bussen dit.
sen åkte elin bil dit.
trevligt folk var där, och sen störigt folk också.
men jag hade skoj i alla fall (:
sov hemma hos johan också.
somna vid 3.40 då någongång.
massa mys och så, ja absolut (:

efter jag vaknat upp och så tog jag bussen till hörby.
var med viktor en runda sen stack jag på kalas och sen hem till Natha (:
blev en myspys kväll med natha, emma och bullen med film och gott att tugga på (:

sen idag åkte jag hem från hörby oxh nu ligger jag i sandras säng :p

GAAH, jag är smått orolig. men måste invänta och se.
har bestämt mig för att inte vara orolig i onödan (:

puuss på denna helgen ;*

massa skoj att träffa nytt folk (:
jag gillar till max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0