sommarlovet är här!

natten har fan varit hemsk!
har knappt fått en blund för jag har hostat som fan, så jag knappt fått luft och så >.<

sen när jag väl sov ville jag inte vakna!
så blev lite försenad till avslutningen.
men missa inget.

kommer till skolan, fick fika och betygen!
ska verkligen inte klaga på dom,
de var bättre än jag trodde att dom skulle vara!
efter det blev det in till aulan och lyssna på rektorerna när dom snacka!
blev även sång!
sen fick man gå upp och ta emot diplom.
stack hem sen!

men känns fan inte som det är sommarlov i detta pissevädret >.<

blev att ringa till polisen eftersom mitt pass är spärrat!
men det gick inte att upphäva det, så fick bege mig in till eslöv igen för att fixa nytt!
men vet inte om jag kommer få det innan vi åker :S
och det suger!
får då måste jag punga ut med 980 spänn!
har inte riktigt dom pengarna nu :S

gaaaaaaaah! jag får ad.
när kan jag få ha tur? :O

nu sitter man och försöker varva ner, men kan fan inte sluta tänka på allt!
ska jobba sjuuukt mycket nästa vecka!
blir att jobba, nu söndag 8h, måndag 4h, tisdag 4h, onsdag 4h och torsdag 8h!
kommer vara helt slut sen /:
men jaja! måste.

gaaaaaaaaaaah, kan någon göra mig på bra humör?
för just nu är jag på så jävla dåligt humör och det vill jag inte vara på!
är sur mot allt och alla /;

DETTA SUGER!

ja, ska försöka lyssna på bra musik och lugna ner mig med det!

skriver mer sen.

puuuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0