home sweet home!

nu är man äntligen hemma från jobb :)
tåget var försenat när jag skulle hem );
och det söög rätt hårt!
men när man väl sitter på tåget fick jag mig allt ett gott skratt! HAHA!
hill sitter under 10 min någon spelar broder daniel helt uppstirrad för att få veta vem det är xD
sen efter ett tag hon bara men vafan det är ju jag som spelar den xD
HAHAH!
som jag skratta alltså :P
dog nästan HAHA!

ska väl inte klaga idag, för tjäna ihop en hel del faktisk :D
JENNY GILLAR!

nu är man hemma och tar det lugnt bara!
är dock riiiiktigt myyyssugen /:
men har ingen att myysa med!
och det suger rätt mycket!

på tisdag åker mamma och dom till Gotland och det betyder att jag kommer vara ensam hemma );

men om en vecka åker jag :D
wiiie!
ska bli så jävla härligt!
lääängtar.
hoppas bara det löser sig med passet!

puuuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0