jobbjobbjobb!

igår var det konfirmation för kusinen!
och det blev att åka ferrari hem och han var hur nöjd som helst!
en och en halvtimme i kyrkan fyfan säger jag bara.
sen blev det hörby för att fira han!
drog vidare till bullen min älskling sen!
snacka massa med anna som kommit hem :)

du är som min andra mamma!

efter det drog jag till Eslöv!
VADÅ SJUUUUKT NERVÖS.
heh, men ångrar verkligen inte att jag åkte dit!
du är fiiiiinast!
blev en helnatt spenderad i eslöv,
med massa prat och myyys :)



idag fick man fan kämpa sig till jobb!
ville ju inte åka ifrån eslöv!
men jag kom iväg!
jobbat 8 fucking timmar med en hals som plåga mig av onthet /:
och trevligt sällskap från min Emma!

efter jobb blev det hemfärd!
och jag åkte absolut inte själv hem :)
för jag har massa trevligt sällskap av rodde :)
det gillas!
nej, nu ska jag umgås med rodde!

puuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0