trött som fan!

gaah, hade två prov idag i skolan >.<
vem orkar plugga på prov en söndag? :O
inte jag i alla fall!
plugga ytterst lite.
till samhälle hade de ju inte spelat ngn roll om man plugga till det.
CEPE PROV!

skolan var rätt dryg idag.
dessutom är jag mega trött.
har 2 prov att plugga tills imorgon på.
orkar inte men måste, får hoppa över träningen så jag kan plugga på proven!

vill dock inte stanna hemma och plugga på de, för jag vill träna!
men NÄ!
vill inte ha ig i svenska och praktiksk marknadsföring!

så ska sätta mig att börja plugga snart!
har precis sovit en stund och det var massa skönt (:

idag var det en som fråga mig om jag var lesbisk,
tydligen går folk på berga och snackar om jag är lesbisk vilket liv.
jag kan ju då berätta att jag inte är lesbisk utan bi.

dras mest till killar men hade inte bangat en brud!
så är min syn på det.

nä, böckerna kallar!

PUUUUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0