massa mys i helgen har det varit :*

i fredags stack jag till bullen sen har jag varit där ända till idag (måndag).
det har varit sjukt skoj och mys (:
länge sedan jag var med dig så länge ):
men det ska bli ändringar på det nu!
bullen, jag och melin har planer inför höstlovet sen...

fredagen: blev det mys med bullen och fler (;
det gillades.
lördag: alla <3 dag, den är bara för mycket. gillar inte den dagen så mycket.
men jag tillbringa den med bullen (: först akuten i 3 timmar typ för att få byta gips, sen hem till bullen laga tacos och så kom danne, melin och sten (: mycket trevligt! vi kolla film och massa sånt. hade ljus tända också för stämingen :P
söndag: då sov jag och bullen riktigt länge (:
senare kom melin, ande och sten. vi stack till viking och åt! helt ok.
sen kolla vi film och hade mys (:
ande stack hem tidigt för han skulle jobba, melin och sten stack hem vid 1 kanske, sen kolla jag och bullen på bolt (:
den var bra. när vi precis hade lagt oss ringde axel, kom ut ni ska hänga med ut och köra. vi bara nä, men det blev att vi följde med i alla fall. christian har tagit körkort så axel hade fått ut han. vi var ute och åkte i en timme i höör. ganska onödigt tyckte jag menh jaja. bullen och jag kom i säng efter halv 5 /: lite drygt, dessutom kunde vi inte somna i heller så natten blev rätt sen för oss.

ooh, måste säga att patrik 1,5 år har kommit ut. så vi kolla på den. jag tyckte den var rätt bra. lite jobbiga scener bara men det är bara att gilla läget xP
HAHAH.
jag rekommenderar att se den (:

nu är man hemma. det första man får höra när man kommer in genom dörren är en massa klagomål ):
jag är trött på allt småtjaffs här hemma hela tiden ):
försöker hålla mig undan härifrån, men det hjälper inte.
så vet inte vad jag ska göra.
sitter nere i mitt rum av ensamhet, för jag pallar inte gå upp och få höra mer tjaffs ):
bullen jag saknar dig redan.
ta mig härifrån!

fattar inte vad jag gör för fel /:
men det är väl hela mig det är fel på.
får väl gå upp och laga mat till mig själv, för mamma och dom ville ju inte göra det ):
känner mig som en utböling i denna familjen, känns som jag inte hör hemma här och att jag inte är välkommen i denna familjen :S

jag vill bara att allt ska vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0