lördag!

igår var det stressigt /:
men det sluta bra,
efter skolan stack vi och duka och fixa.
sen hem snabbt och duscha och fixa till sig sen blev det ju hem till Staffan min kusin som fyllde 20 år igår (:
och ja så klart var han ju tvungen att gå på systemet xP
HAHA!
måste ju bevis att man kan :P HAHA!

det var en massa skoj.
efter att vi varit där stack jag till jägers (:
där vänta bullen på mig xP
HAHA!
massa skoj hade vi!
ångrar inte att jag stack dit!
jag tror det är lite kärlek i luften om jag ska vara ärlig :P
men inte för mig då utan för bullen :p HEHE!
det är så sött (:

gaah, nu har man fått vila upp sig en massa inför ikväll, får igår blev det rätt mycket om jag ska vara ärlig :P
HAHA!

men jag är så jävla pepp för ikväll (:
kommer bli en kanon kväll och jag kommer berätta varenda detalj om den sen fär dom som vill veta :P
jag ser i alla fall jätte mycket fram emot det!
några av mina vänenr kommer ju också så det blir ju extra skoj då (:

ooh, jag måste berätta om mitt danska prov jag hade igår!
det gick rakt åt helvete, det jag lyckades träna på och ta ork till att träna på kom inte på provet >.<
snacka om stort ig på det provet!
det är rätt illa faktiskt.
men jaja!
det blir som det blir.
 nä, nu måste jag fixa mig och sånt :P

puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0