kvällen igår

mamma ringde och fråga om jag var bakis och om jag kunde komma och baka på hennes jobb.
så jag vandra dit och baka.
efter det stack jag hem, packa och sen stack jag bort till anette där oskar vänta.
Oskar var massa snäll och körde mig till min fru (:

när jag kom till fru fixa vi till oss och börja supa (:
i väntan på att fidde skulle komma satt vi och söp.

efter ett tag kom fidde och vi åkte till festen (:

fy fan vad skoj där var (:
hade en massa skoj med fru <3

efter ett tag tog jag och Ronja tag i allt och börja prata.
var väl på toaletten och prata i en halvtimme eller ngt.
riktigt sköönt, vi fick ut allt och allt blev bra!
glad är jag för det.

kvällen var riktigt lyckad och klockan blev mycket.
fidde kom och hämta mig fru, daniel och hans vän sen (:
bullen och axel fick dock vänta länge på att deras pappa skulle komma xP

satt och snacka en massa med fidde i bilen och jag hörde hur rösten börja försvinna xP
men skit i det (:
var väl hemma sådär klockan halv 4 kanske xP

haha,
somna direkt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0