mys fredag

fy faaaaan.....

usch idag var det riktigt jobbigt att ta sig upp :S men jag kämpade mig upp, kan fan inte sjuka mig från praktiken :O vaknade med huvudvärk och ont i magen. bra start på en dag (y) kommer till praktiken leker pigg och lika glad som vanligt. var riktigt duktig på att låtsas :) haft mycket att göra idag, det är ju fredag så. hade lika skoj som vanligt, men dock fruktansvärt ont i fötterna >.< hade en rätt kort och sen lunch. men men, varför klaga. fick fixa smyckes ställen innan jag tog lunch och det tog TID >.< lite pilligt, men ja. stack till pressbyrån för mc donald´s glassmaskiner funka inte >.< hade ett svårt val som emma, natha och bullen fick rösta över, daimglass eller sandwish (hur det nu stavas) med choklad bitar i, det röstades för daim :P tog det, träffa på rokie och hennes vän, stod där och snacka ett tag! ja sen berättar jag inte mer om det, säger bara pinsamt att du inte kunde hälsa, du såg säkert att det var jag. men jaja ditt val. köpte lite kläder idag också efter jag slutat :) en payton top, en marie scarfs, en wilda waistcoat och en milky tunic :) NÖJD! sen bar det av till bussen och sen tåget, givetvis var ju tåget försenat >.< hatar det.

kommer hem så hade mamma köpt kebab båt till mig från järnkällaren :) muuuums. sen kom min älskade bullen och hämta mig för vi skulle till natha och emma. kolla på när dom åt :P sen blev det lite tv tittande och sen efter att natha och bullen varit och lämnat lucky (en hund) så spelade vi ett spel, kommer dock inte ihåg vad det heter :P gick inte så bra för mig och bullen för vi fick helt svåra ord och emma och natha fick en massa tjuvar >.< blev en massa skratt pga emmas smarthet xD HAHA! nämner inget om det. tack som fan för den trevliga kvällen Emma, natha, sandra och bullen :) <3

nu är man hemma, funderar på att sätta igång en film för att somna till den är riktigt trött och har massa ont i huvudet >.< behöver sova ut riktigt.

nej, puuss och godnatt :*


 


Kommentarer
Postat av: Emma Widell

HAHAH , men cp!

jag var fan smart :o xD <3

2009-08-29 @ 14:57:18
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0