/;

vilken jävla dag.....

har legat och degat i sängen och tänkt på allt som går att tänka på. speciellt på allt som har med Rodde att göra. det enda jag tänker på är varför jag tvekar. tycker om honom och saknar honom. FAAAAAAAAAAAAN! blir så jävla irriterad på mig själv emellanåt >.< men inget i livet är lätt längre. min hjärna har fan tänkt mer än vad den gör i skolan. gaah, varför är jag som jag är egentligen. varförvarförvarför? :S men nu går jag efter mitt hjärta och låter bli att tänka en massa.

efter en dag själv i min säng med massa depp låtar och allt, ringde min älskling och ville att jag skulle hem till henne. så nu sitter jag här. haft chill supe och en massa dans och sång. just nu sitter sitter damp danne och snackar om att han ska springa naken i höör xD ingen annan vill i alla fall inte jag :D

faaan skolan börjar snart :S var fan tog sommaren vägen? :O sista jävla sommarlovet!

blir jobb imorgon eller rättare sagt senare idag xD ska äntligen få prata av mig lite med Emmsipemmsi!

dagens låt, när en flicka talar skånska :)
gillar den.

HAHA, david har somnat hängandes över bullen xD

snart blir det dags för att kolla om vi fångat några kräftor, haha.

ha det bra, puss och godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Emma Widell

snyggis, vi ska snacka ut idag som tusan.

jag är super trött dock och vill inte jobba. men vi gör de bästa av situationen.

vi ses senare baby!

2009-08-18 @ 12:22:07
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0