1

16/7 - 16/8

tack för tiden Rodrigo! att det blev såhär är inget mer än mitt fel! tro det eller ej så tycker jag om dig en hel del. allt gick så snabbt. jag har väl gjort ett misstag som jag lär ångra. men det är försent att ändra på allt nu! mina känslor för dig finns kvar. hoppa på att vi kan vara vänner, men förstår om du inte vill! jag vill i alla fall. vet inte vad jag ska säga mer för jag är helt tom på ord. känner att jag skulle nog tänkt igenom allt riktigt noga, men gjort är gjort! när jag känner mig redo kanske det fortfarande finns en chans. fast tror inte du vill det då! men ja.

tack som fan för alla stunder och allt!
jag tycker om dig Rodrigo <3



Kommentarer
Postat av: Britt Marie

Jag tycker du ska ta det snacket med din påg istället för att skriva det här på internet tack på förhand Britt Marie! OBS gillar meatballs

2009-08-17 @ 02:40:54
URL: http://kritaen5a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0