torsdag

idag började jag på mitt nya jobb (:
riiiktigt skojsigt var det!
HELNÖJD JENNY.

riktigt trevliga var alla (:
jag gillar det och trivs redan!

puss på det :*

efter jobbet stack jag till Emmas farmor och farfar,
träffa henne en runda (:
sen drog vi till tatto world, där natha befann sig :P
 sen kom bullen min älskling (:
sen stack vi till Bullen, men blev några depå stop xD

sen kom vi äntilgen fram!
jag städade lite i stugan och så,
sen tog jag min snygge cykel och stack hem till mammiiilutten :*

nu sitter man bara och tar det lugnt, rätt skönt!
skola imorgon, har np prov i engelska >.<
kan suga hårt!

menmen ser fram emot dagen imorgon ändå (:
ni kommer få höra om den mot kvällens slut imorgon xD
hehe!


puuuss så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0