1 månad kvar!




jag är lite dålig med att skriva här, men det ska förändras! lovar.
vi börjar väl med att berätta lite om julafton!
jag har aldrig firat julafton såhär i alla fall kan jag berätta!
det börja med att jag blev väckt klockan 9!
dår var det frukost :)
det var framdukat jätte fint och tända ljus och massa trevligt var det!
så åt vi gröt och massa gott.
sen blev det att öppna lite julklappar med Kristina och så för hon skulle fira jul med johans släkt!
fick ett par björn borg långkalsonger av Maria och Kristina :P
dom var så fula som dom blev snygga på mig xP
HAHAH!
dom behövdes för fy fan vad kallt här är uppe :(
sen tog vi det lugnt och kolla på kalle anka och så!
sen åt vi :)
sen blev det att öppna juklappar igen och då fick jag en tjocktröja :)
iiih, massa fin var den!
sen spela vi spel och hade massa skoj tillsamman.
23.30 blev det att åka till kyrkan!
då var jag rikigt trött >.<
men jag lyckades hålla mig vaken hela tiden :P
jag gillade julafton som fan, men dock blev det dålig stämning pga farfar!

dagen efter kom Mona, Magnus och lilla Amanda.
även Bengt och Agneta kom :)
massa skoj var det att träffa och umgås med dom!

sen den 25/12 var det mellandags rea!
så¨vi åkte till kupolen :)
massa folk var där.
jag införskaffa mig ett par nya skor :)
på Gina tricot  var det så smockat med folk så man kom knappt in och det var svårare att komma ut >.<
blev inte så länge där!

igår var det jägers, som jag missa igen :(
var massa sugen på att dra dit, men är ju i Dalarna så det blev ju lite svårt!
men vid närmare 12 slaget rinde Tom till mig :)
massa skoj, snacka typ i över 2 timmar :P
hehe, skratta riktigt mycket!
sen blev det ett samtal från jägers av Oliver :P
han hade skoj, det var inte roligt att höra :(
sen fick jag ett sms av min fru, tack för pussen stod där :)
så jag ringde upp på en gång, och hon var på jägers jappjappjapp.
hon hade fått pussen av mig som jag bad Oliver ge till henne från mig :)
massa sött av han att göra det!
och fru gillade så :) iiih,
saknar dig en massa fru, hade så gärna velat vara med dig och alla på jägers!
men sen nästa jägers, då ska jag gå dit med dig och alla :)
om jag får då vill säga?
hoppas på det i alla fall!
dessutom blir det tingvalla nästa månad :D
och då är jag 18!

Idag åkte man hem till farmor och farfar med Kristina!
blev väldigt intressant xP
det blev bråk :P HAHAH!
men fick ur mig allt jag ville säga och det kändes riktigt skönt!
på måndag ska man dit igen, men då ska jag vara där själv!
kanske får julklapp av pappa då!

dagen idag har varit massa chill!
ville festa men det blev inte rikigt så!
men prata med mamma i tele idag och det var jätte skönt!
vi pratar med varandra igen och det är inget bråk! :)
längtade efter att den dagen skulle komma!
och idag har jag kommit underfund med att det bara är 1 månad kvar tills jag fyller 18 :D
iiih, 18 fucking 18!
tänk er mig 18. iiiiiiiiiiiiiiih :D
det gillas som fan!
ta körkort och sånt, ja absolut!
sen idag har jag varit uppe i dalarna i 8 dagar :P
bara 7 dagar kvar!
känns som jag har varit här uppe i 1 månad typ :/
saknar handbollen och vännerna som fan! :(

men pusss på er och ha det så bra :) ;*

Kommentarer
Postat av: fru!

uppdatera snart, maybe?

<3

2009-01-12 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0