love my new tattoo.




Here we are, dancing cross this floor together.With every step i take i seem to want you more than ever. You made me love you.Look into my eyes, i want to tell you - i'll never let you down and i'll never go away and if your ever feeling down i'm just a step away.



Igår var det praktik som gällde. Blev mycket skratt och roligheter :) Fick ett efterlängtat sms på praktiken. Andreas hade en avbokad tid så jag fick den tiden för att bli färdig med min tatuering. Blev hur lycklig som helst, dock gick jag och var nervös hur mycket som helst :P Elin snäll som hon var följde med mig dit för att hålla mig sällskap. Efter lite mindre än 2 timmar var jag färdig :) och gick därifrån med ett leende på läpparna och hur nöjd som helst :) dock tyckte jag det gjorde mer ont denna gången än förra gången när jag bara gjorde linjerna och skuggningen. Fast vill inte påstå att revbenen var så jätte skönt att tatuera sig på. Men nu är det gjort och jag är riktigt nöjd :) Har Andreas att tacka på tattooworld!

Stack hem, trotsade att jag hade ont och tog med mig elin för att lira innebandy med pågarna. Tog det väldigt lugnt för ville inte riskera något. Lika roligt som vanligt var det. Kul att ha med Elin också, kändes som gamla goa tider på planen ;P

Sen blev det mys med Elin på kvällen. Hockey- Snack- BB och snack och sedan lite sömn på det. 


Torsdag lovely, snart helg igen! Idag har jag bara jobbat med andra ord tjänat lite pengar vilket jag knappt är van vid :P haha! Det har varit en trevlig dag. Hade ju kunnat vara lite bättre väder idag. Blir inte mycket mer gjort idag mer än såhär, har fixat lite och nu blir det att ta det lugnt ikväll för mitt huvud hänger knappt med. Är ju nästan aldrig ledig, för när jag väl är ledig från praktiken jobbar jag. Så detta är jag värd. 

Blir att köra till hörby efter jag har duschat och fixat mig lite för att mysa med min underbara pojkvän! Har verkligen en riktigt saknad efter honom, längtar efter honom riktigt mycket också. Träffade honom i förr går så det var inte så länge sedan jag träffade honom i heller. Men det är bra att jag känner så, då visar det ju bara hur mycket jag älskar honom :) För det gör jag av hela mitt hjärta! <3 


nä, slut degat i soffan. 


Peace. 




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0