jag älskar dig!

Du är min dröm som blev sann.


Har haft en bra helg och en mycket trevlig Valborg men fina människor.

Helgen bestod av praktik, helt okej eftersom jag har en sån bra praktikplats. Hann även med att umgås med mina vänner och givetvis min underbara pojkvän.


Valborg blev hur bra som helst, hade kunnat bli bättre om jag sluppit den jävla huvudvärken på kvällen. Dagen började med frukost med Elin, Joel & Martin :) sen skulle vi vidare till Lund. Dock missar Conny, jag & Lisa tåget. Så David så snäll som han är kör oss i stället :p sen var det bara till att umgås med fina vänner :) - tack alla inblandade :) <3

Igår var en riktig slappe dag! Lite tråkigt eftersom de var så fint väder. Cyklade och handlade frukost till mig och min underbaring. Hur gott som helst med bullar :) sen bar det av mot Hörby för att fortsätta slappandet. Snäll som min pojkvän är lagar han värsta lyxmiddagen till mig :) riktigt gott var det! Dolda talanger som kommer fram när det behövs som mest. Kvällen avslutades med en massa mys framför tvn :) hur bra som helst!

Idag var de praktik som gällde för min del. Så har spenderat hela dagen och kvällen där. Blev att kolla på bb och mysa med min fina katt när jag kom hem :)

Nu ligger jag i sängen redo för att sova har en dag med praktik framför mig imorgon också!

Conny Hellqvist, jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är verkligen mitt allt. Tänker på dig hela tiden. Du gör mig lycklig. Är så glad att du är min. Vill verkligen leva med dig resten av mitt liv. Utan dig är jag inte hel! <3


Nu säger jag godnatt!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0